Popular Posts

Wednesday 28 September 2011

Chocolate muffins with raspberry cream topping

mTrebuie sa precizez ca nu in fiecare zi e primavara(acum e chiar toamna), adica sa nu va inchipuiti ca in fiecare zi am preocupari de acest gen.Uneori imbrac nervii acumulati peste zi in hainutza colorata a brioselelor.E mai mult o joaca.La care participa Andreas si Alessia,copiii mei, gasind amuzanta joaca de-a bucataria.
Istorioara acestor briosele:
Ingrediente:
250 gr faina 000( o canutza)
1 pliculetz praf de copt
1/2 linguritza bicarbonat
un zahar vanilat
1 ou
1 canutza zahar(250 gr)
1 Actimel zmeura +4 linguri smantana
150 gr ulei de floarea soarelui;4 linguri cacao;1 plic budinca ciocolata,ciocolata cu rom -o tableta.
Se separa galbenusul de albus.Se mixeaza utilizand robotul de bucatarie galbenusul cu zaharul,zaharul vanilat,uleiul,Actimelul,smantana,faina turnata in ploaie,praful de copt,bicarbonatul,cacao,budinca de ciocolata in ordinea mentionata.Compozitia rezultata se amesteca cu albusul batut spuma cu un praf de sare,iar la final tableta de ciocolata se taie bucatele si se amesteca. Se umplu formele de briose tapetate cu hartie de briose(individuale sau tavita speciala cu 12 forme cum am eu).Intrucat cresc la cuptor(cam in 25 min)nu le umpleti pana sus ci 3 sferturi.Toppingul poate fi ales in functie de preferinte.Eu am ales de aceasta data o spuma de zmeura(din zmeura si spuma de frisca mixate la blender).Nu e mare filozofie,mai ales daca ai ceva ustensile prin bucatarie.Reteta suporta si ceva artificii in caz ca un ingredient iti lipseste :
daca nu ai ulei poti folosi unt (3/4 pachet),dar trebuie sa folosesti 2 oua atunci.
reteta originala era cu iaurt,dar eu am folosit Actimel si smantana.Budinca poate fi de oricare fel doriti.Let your imagination fly...:)

No comments:

Post a Comment