Popular Posts

Wednesday 2 November 2011

Pomegranates and ginger muffins 1




Fara indoiala, astazi gandurile mele au fost catre bijuterii si,ca un facut cand am ajuns acasa ma asteptau cuminti,pe o farfurie alba, niste "bijuterii "cu straluciri rosiatice -micutzii si frumoasii samburi de rodii,adusi de mama pentru portofoliul lui Andreas de seminte si plante.Dupa ceva negocieri cu baiatul meu am convenit sa impartim "frateste" noua comoara :).Asha ca ,scapati de soarta plicticoasa a unei simple teme de scoala ,samburii de rodii au nimerit in aceasta reteta greceasca:briose cu rodii si ghimbir.
Ingrediente:
o canutza si jumatate(300 gr faina)
75 gr unt
o canutza zahar(200 gr)
2 oua
iaurt cremos cu cirese
budinca caramel Dr Oetker
un praf de copt
o linguritza bicarbonat
zahar vanilat
ghimbir(dupa gust)
samburii de la o rodie
gelatina rosie praf Dr.Oetker

Galbenusurile se amesteca cu zaharul si cu untul pana la omogenizarea perfecta,se adauga iaurtul,faina,praful de copt,praful de budinca de caramel,o linguritza de bicarbonat,zaharul vanilat ,ghimbirul si la final,samburii de rodii(pastrand o parte pt decor).Albusurile se bat separat cu un praf de sare si se omogenizeaza in compozitie.Eu am folosit un robot de bucatarie,dar se poate si fara,respectand regula ingredientelor solide amestecate (faina,praf de copt,praf de budinca,bicarbonatul,mirodeniile)in mijlocul carora se adauga amestecul omogen de galbenusuri cu zahar,unt si iaurt.Compozitia se pune in forme de briose tapetate cu hartie de briose (tava de 12 sau individuale,cum aveti) si se pune la cuptor la 180 gr pt 15 min-20 min ,in functie de cuptor.
Pentru decor,un plic de gelatina rosie Dr Oetker,cu doua lingurize rase de zahar praf si 250 ml apa,omogenizate se fierb un minut si se adauga peste samburii de rodie.

No comments:

Post a Comment